IT eriala "proffi" ja "käsitöölise" erisus

Ma võtaks kõige esimesena käsile suhtluse ning üleüldise käitumismustri või hoiakud, mida isik omab ning palju ta areneda võib. Kui inimene on uuendusmeelne ning ei karda vastu võtta väljakutseid on see juba samm lähemale it proffiks saamisele. Kui aga inimene jääb oma vanade teguviiside juurde siis IT's on üleüldse sellevõrra keerulisem läbi lüüa.

Tähtis on suhtlemine ning sõnavara, kui ka õigekiri, viimane mitte kõige tähtsam, kuid siiski vajalik. Suhtlemine töökaaslastega on hea viis näidata tiimimängija hoiakut, sest alatihti teevad sama rakenduse peal tööd mitmed inimesed. Selleks on vaja oskust teha selgitusi oma koodi, kui keegi tulevane isik peaks sedasama koodi läbi vaatama või täiendama.

Tänapäeval mängivad olulist rolli ka äriprotsessid ning teadmistega ühest kitsast valdkonnast IT's. Olles tehnoloogia vallas, peab kindlasti olema kursis uute tehnoloogiatega. Kuna ülikoolis õpetatakse ka õnneks ettevõtlust mingil määral siis ka see tuleb kasuks, eriti valitseva kultuuriga nagu meil on selleks IT startupid.

Loov mõtlemine on vajalik professionaalile, mistõttu leitakse uuenduslikke viise probleemide lahendamiseks, vanade tehnoloogiate taaskasutamiseks uuel viisil, uute protsesside loomiseks ning erineva lähenemisviiside leidmiseks.

Minu meelest on IT proff inimene, kes on uuendusmeelne, suhtlemisaldis, hea eneseväljendusega, teab nii äriprotsesse, kui ka tehnoloogiaid, mida kasutatakse üleüldiselt IT vallas, kui ka hea taibu ja teadmistega oma põhisuuna kohta.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Sündmus, mis tagas kahe ettevõtte IT lahenduste sünni

Uus meedia - voogedastus

Kaks nähtust, mis võeti kasutusele enne veebi tulekut