Uudseim tugilahendus - Apple SignTime

Mitmeid aastaid on Apple vaikselt välja töödanud tugilahendusi puuetega inimestele ning iga aasta on tulnud mõningaid uuendusi või uusi lahendusi inimestele, kes seda vajavad. Miks ma Apple valisin? Sest kuidagi, olen ma jäänud sellisesse infovälja, kus olen kuulnud vaid Apple toodete sihte aidata puuetega inimesi, mitte, et teised firmad seda ei teeks.

Minu jaoks jäi kõrvu Apple SignTime, mis on nüüd küll aasta tagune featuur, kuid just kuulmispuuetega inimestele hea vundament tulevikuks. SignTime on küll mõeldud ainult klientidega suhtlemiseks, kui neil on Apple seadmetega abi vaja. Ilmselgelt on see ka kasumi teenimise eesmärgiks, kuid usun, et selline tugilahendus aitaks näiteks tehisintellekti abiga viipekeelt kasutada ka erinevates rakendustes.

Põhiliselt ongi siis SignTime klientidega suhtlemiseks AppleCare'i ja jaemüügiklienditeenindustega, kasutades erinevaid viipekeeli, nagu näiteks: Ameerika viipekeel (ASL), Briti viipekeel (BSL) või prantsuse viipekeelt (LSF) otse veebilehitsejast. Kliendid, kes külastavad Apple Store'i asukohti, saavad SignTime'i kasutada ka kohapeal niiöelda vahendajana, kes siis suhtleb puudega kliendi eest kohaliku teenindajaga.

Esialgu jääb küll mulje, et see on viis laiendada teatud kliendibaasi, kuid Apple'l on väga palju teisi tugilahendusi, mis muudavad puuetega inimeste elu lihtsamaks. Hea näide on Apple nutikell ning selle lahendused jäsemepuuetega inimeste jaoks, kuidas vastu võtta kõnesid või VoiceOveriga dikteerides kasutades rakendusi ilma telefoni avamata.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Sündmus, mis tagas kahe ettevõtte IT lahenduste sünni

Uus meedia - voogedastus

Kaks nähtust, mis võeti kasutusele enne veebi tulekut